2010-08-20

Joschi

Idag har jag varit uppe hos Joschi och ridit för sista gången :( Jätte tråkigt! Men innan jag började rida så testade jag Parelli Natural Horsemanship :D Det gick SKIT bra! :D Han lyssnade jätte fint och allt ^^ Det ända som var otydligt var att han inte kunde backa :P Men jag är jätte nöjd för efter lite om och men såkunde han iaf flytta rumpan och huvudet och jag kunde t.o.m köra driving game :D Riktigt roligt ^^ Sen orkade jag fan inte gå ända tillbkas till stallet för att hämta träns och sadel så jag red honom i grimma och grimskaft i hagen :D riktigt roligt ^^ Hahah sen hittade joschi ett äppelträd i hagen och RUSADE dit med mig på xD Hahahah sen ville han knappt gå där ifrån :P Förstårligt ^^ Jag har även upptäckt att det går fan inte att galoppera barbacka på honom för då börjar han bara bocka -.- Men älskar honom och kommer alltid att göra det!<3

Love You<3

Kramar Julia<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar