2010-08-20

Våra tider!

Våra tider tillsamman har varit dem bästa någonsin!<3 Det finns inte ord för att kunna beskriva hur jag verkligen känner för dig Joschi!<3 Är har en stor del av mitt hjärta just nu och det kommer du alltid att ha! För jag kommer aldrig att glömma dig<3 Det är du och jag mot världen! Den förgyllade mina dagar, man kan prata med dig och jag vet att du lyssnar! Det finns ingen mer pålitligare häst än du, det är inte varje dag jag litar så mkt på en häst att jag rider ut i skogen med grimma och grimskaft<3 Jag kommer komma och hälsa på dig i ditt nya hem så ofta jag kan<3

Älskar dig över allt annat min älskade bus ponny! Vad skulle jag ha gjort utan dig, Vi är som helan och halvan<3 Tillsammans är vi OSLAGBARA<3

Kramar Julia & Joschi!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar